Obchodní podmínky pro prodej zboží na prodejně v bezobslužném režimu

I. Úvodní ustanovení

COOP družstvo HB se sídlem U Rajské zahrady 1912/3, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČO: 00032115, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze sp. zn. Dr 8053 (dále též „prodávající“) tímto vydává tyto Obchodní podmínky, stanovující pravidla pro vstup spotřebitele (zákazníka) do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny (tzn. mimo běžnou pracovní dobu), a pravidla a postup pro využití této služby (dále jen „služba“).

Vstupem do prodejny vyjadřuje Uživatel s podmínkami prodávajícího svůj souhlas (před vstupem do prodejny by se tak měl s těmito podmínkami seznámit). Obchodní podmínky ve všech jejich časových verzích jsou rovněž k dispozici jako dokument ke stažení na www.coophb.cz.

II. Podmínky využití služby

K využití služby je oprávněna POUZE fyzická osoba starší 18 let, která má u své banky zřízenu službu bankovní identita (dále jen „spotřebitel“). Podmínkou vstupu do prodejny a jejího opuštění je dále mít přístup k internetu a užití mobilní aplikace DoKapsy od ČSOB, jejímž poskytovatelem je Československá obchodní banka, a. s. (dále jen „mobilní aplikace“). Mobilní aplikace slouží jako aplikace pro zobrazení identifikačního QR kódu.

Každý spotřebitel, který se rozhodne využít službu, je povinen mít svou vlastní mobilní aplikaci, přičemž společný přístup spotřebitele a osoby či osob, které jej doprovází, není do prodejny možný (s výjimkou, že spotřebitele nezbytně doprovází nezletilá/nesvéprávná osoba, kterou má v péči). Při porušení této podmínky (tzn. v případě společného přístupu spotřebitele a osoby, která jej doprovází do prodejny) nebo v případě, že spotřebitel doprovází nezletilou/nesvéprávnou osobu, kterou má v péči, je spotřebitel přímo odpovědný za chování této osoby v prodejně.

Služba je dostupná v době online připojení prodejny. Seznam prodejen je přímo dostupný v mobilní aplikaci.

III. Specifika nákupu v době bezobslužného režimu prodejny

S ohledem na specifický charakter služby – tj. zejména absenci jakékoliv fyzické obsluhy prodejny, specifické nároky na zajištění oprávněných zájmů prodávajícího na zamezení krádeží či poškození zboží nebo majetku prodávajícího, zneužití služby, zajištění bezproblémového poskytování služby kupujícím, naplnění hygienických podmínek apod. – JE SLUŽBA ZE STRANY SPOTŘEBITELE VYUŽITELNÁ POUZE ZA PŘEDPOKLADU NÍŽE UVEDENÝCH OKOLNOSTÍ, JEŽ SPOTŘEBITEL SVÝM ROZHODNUTÍM VYUŽÍT SLUŽBU A VSTOUPIT DO PRODEJNY V DOBĚ MIMO BĚŽNÉ PROVOZNÍ HODINY BERE NA VĚDOMÍ A PLNĚ AKCEPTUJE:

IV. Ceny a cenové podmínky

Ceny zboží jsou uvedeny na cenovkách, přičemž všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny zboží zařazeného do akcí či letákových nebo jiných/speciálních nabídek jsou platné počínaje hodinou zahájení prodeje v prodejně v obslužném režimu v den zahájení akce či letákové nebo jiné/speciální nabídky. K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního zboží.

V. Nabytí vlastnického práva ke zboží, zrušení nákupu

Spotřebitel nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením kupní ceny. Do té doby může spotřebitel vrátit věc na původní místo, nebo na speciální místo určené k odložení takového zboží (vyjma chlazeného – to musí vždy a neprodleně vracet na své místo), je-li zřízeno. Vznikne-li na věci škoda před zaplacením kupní ceny, nahradí se podle obecných ustanovení. Zrušení nákupu lze provést na samoobslužné pokladně přes tlačítko „Potřebujete pomoc?“ a následným potvrzením (stisknutím) položky „Zrušit nákup“.

VI. Některá základní závazná pravidla pro pobyt a nákup v prodejně

Spotřebitel vstupem do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny souhlasí s dodržováním i těchto pravidel: