JEDNOTA, spotřební družstvo, Moravský Krumlov
se sídlem: náměstí T. G. Masaryka 28, Moravský Krumlov 672 12
IČ: 00032336, DIČ: CZ00032336
Družstvo je zapsáno v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl Dr. XXXVIII, vložka 308 (dále též „prodávající“ nebo „družstvo“)
Všeobecné obchodní podmínky stanoví pravidla pro podmínky vstupu spotřebitele (zákazníka) na prodejnu v době bezobslužného režimu prodejny a pravidla a postup pro využití této služby (dále jen „služba“).
Modul Obchod 24/7 umožňuje využití vybraných prodejen v samoobslužném režimu mimo běžnou otevírací dobu pomocí QR kódu vygenerovaného v mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB (dále jen „aplikace“).
Seznam prodejen je přímo dostupný v aplikaci.
Poskytovatelem služby je JEDNOTA, spotřební družstvo, Moravský Krumlov, které bezobslužný prodej prostřednictvím QR kódu vygenerovaného v aplikaci umožňuje.
K využití této služby je oprávněna fyzická osoba (dále jen „spotřebitel“) starší 18 let, která má u své banky zřízenu službu bankovní identita.
Podmínkou vstupu do prodejny je stažení mobilní aplikace DoKapsy od ČSOB nebo stažení mobilní aplikace naskenováním QR kódu (dále jen „mobilní aplikace“).
Každý spotřebitel, který se rozhodne využít službu, je povinen mít vlastní mobilní aplikaci.
Spotřebitel je povinen počínat si při vstupu do prodejny a odchodu z prodejny tak, aby neumožnil vniknutí do prodejny cizí osobě.
Pokud při vstupu do prodejny s jeho souhlasem doprovází spotřebitele další osoba, je spotřebitel přímo odpovědný za chování této osoby v prodejně a za případné škody, které taková osoba způsobí prodavájícímu.
Za účelem zjištění totožnosti osoby odpovědné za škodu způsobenou v prodejně s bezobslužným režimem a uplatnění nároku na její náhradu má prodávající právo požádat ČSOB o osobní údaje spotřebitele potřebné k jeho identifikaci a kontaktování (jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon). Tyto osobní údaje mohou být použity pouze k řešení provozních incidentů nebo náhrady škody.
Spotřebitel bere na vědomí, že v bezobslužném režimu prodejny není možné zakoupit zboží vyžadující obsluhu personálem.
Vstupem do prodejny vyjadřuje spotřebitel s podmínkami prodávajícího svůj souhlas (před vstupem do prodejny by se tak měl s těmito podmínkami seznámit).
Služba je dostupná pouze v době online připojení prodejny.
Ceny zboží jsou uvedeny na cenovkách, přičemž všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny zboží zařazeného do letáků Naše nabídka jsou platné ode dne zahájení platnosti Naší nabídky, a to počínaje hodinou zahájení prodeje v obslužném režimu.
Zrušení nedokončeného nákupu lze provést přes tlačítko editace nákupu na samoobslužné pokladně.
Platbu kupní ceny lze uskutečnit pouze prostřednictvím platební karty.
V rámci nákupu zboží s využitím služby nelze uplatnit členskou kartu (dobrou kartu) družstva ani aplikaci naCOOPka jako při běžném nákupu na prodejně s obsluhou.
K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního zboží. Zálohované obaly je možné vrátit na prodejně pouze v běžné prodejní době s personálem.
Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze uplatnit pouze v době obslužného režimu prodejny. Prodávající vyřídí reklamaci spotřebitele v souladu s ustanoveními Reklamačního řádu.
Prodávající tímto informuje spotřebitele o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz.
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze
smlouvy o poskytování služeb.
Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského
sporu je k dispozici na www.adr.coi.cz
Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit Všeobecné obchodní podmínky, budou-li to vyžadovat potřeby spotřebitele nebo obchodní strategie prodávajícího. Nové všeobecné obchodní podmínky zveřejnění prodávající na svých webových stránkách. Vstupem do prodejny přijímá spotřebitel Všeobecné obchodní podmínky v jejich aktuální podobě.
Zneužití služby je zakázáno, přičemž za zneužití je považováno zejména získání neoprávněného přístupu do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny, narušování možnosti užití služby jinému spotřebiteli, odcizení zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití služby spotřebitelem si prodávající vyhrazuje právo zamezit takovému spotřebiteli právo dalšího přístupu ke službě, požadovat náhradu vzniklé škody a úhradu smluvní pokuty ve výši 1 000,- Kč za každý případ porušení práv prodávajícího.
Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává nezbytné osobní údaje kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dle zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Prohlášení o ochraně osobních údajů, které je neoddělitelnou součástí těchto podmínek a které je dostupné na webových stránkách družstva. Za účelem ochrany majetku správce jako prodávajícího je služba monitorována kamerovým systémem prodávajícího se záznamem.
Právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem) týkající se kupní smlouvy se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími právními předpisy Prodávající je oprávněn prodejnu v době bezobslužného režimu kdykoliv ukončit; takovým ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv. Písemné oznámení o ukončení této služby je prodávající povinen zveřejnit na webových stránkách družstva.
Toto znění všeobecných obchodních podmínek je účinné ode dne 30. 4. 2024.