COOP družstvo Velké Meziříčí
Družstevní 1173/2, 594 01 Velké Meziříčí
IČ: 00032344, DIČ: CZ00032344
družstvo zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, odd. Dr XXXVIII, vl. 477 (dále též „prodávající“ nebo „družstvo“)
Všeobecné obchodní podmínky stanoví pravidla vstupu Zákazníka na prodejnu v době bezobslužného režimu prodejny a pravidla a postup pro využití této služby (dále jen „Služba“).
Modul Obchod 24/7 umožňuje využití vybraných prodejen v samoobslužném režimu mimo běžnou otevírací dobu pomocí QR kódu vygenerovaného v mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB. (dále jen „Aplikace“).
Seznam prodejen umožňujících samoobslužný prodej je přímo dostupný v Aplikaci.
Poskytovatelem Služby je COOP družstvo Velké Meziříčí, které bezobslužný prodej prostřednictvím QR kódu vygenerovaného v Aplikaci umožňuje.
„Služba“ je dostupná pouze v době online připojení prodejny.
K využití této „Služby“ je oprávněn Zákazník starší 18 let, který má zřízeno ČSOB ID nebo BankID.
Podmínkou vstupu do prodejny je stažení aplikace DoKapsy od ČSOB.
Zákazník, který se rozhodne využít „Službu“, je povinen mít vlastní Aplikaci.
Vstupem do prodejny vyjadřuje Zákazník s podmínkami prodávajícího svůj souhlas (před vstupem do prodejny by se tak měl s těmito podmínkami seznámit).
Zákazník je povinen počínat si při vstupu do prodejny a odchodu z prodejny tak, aby neumožnil vniknutí do prodejny cizí osobě. Pokud Zákazníka při vstupu do prodejny s jeho souhlasem doprovází další osoba, odpovídá Zákazník za její chování a případné škody, které taková osoba způsobí prodávajícímu.
Zákazník bere na vědomí, že v bezobslužném režimu prodejny není možné zakoupit zboží nebo pořídit služby vyžadující obsluhu personálem. Povaha koupě v bezobslužném režimu tak například neumožňuje naplnění práva Zákazníka zakotveného v § 2162 Občanského zákoníku, tj. neumožňuje, aby zboží bylo před kupujícím Zákazníkem zkontrolováno nebo aby byly předvedeny jeho funkce, kupující Zákazník není sám oprávněn k takové kontrole.
Ceny zboží jsou uvedeny na cenovkách, přičemž všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Ceny zboží zařazeného do letákových akcí či jiných speciálních nabídek jsou platné až počínaje hodinou zahájení prodeje v prodejně v obslužném režimu (tzn. začátkem běžné pracovní doby prodejny) v den zahájení letákové akce či jiné speciální nabídky.
Zrušení nákupu lze provést na samoobslužné pokladně přes tlačítko „Potřebujete pomoct?“ a následným potvrzením (stisknutím) položky „Zrušit nákup“.
Platbu kupní ceny s využitím „Služby“ lze uskutečnit pouze bezhotovostně.
V rámci nákupu zboží nelze využít aplikaci naCOOPka jako při běžném nákupu na prodejně.
K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního zboží. Zálohované obaly je možné vrátit na prodejně pouze v běžné prodejní době s personálem.
Zákazník vstupem do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny souhlasí s dodržováním i těchto pravidel:
Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze uplatnit pouze v době obslužného režimu prodejny. Prodávající vyřídí reklamaci Zákazníka v souladu s ustanoveními Reklamačního řádu (ten je dostupný i na prodejně).
V případě sporu mezi Zákazníkem a prodávajícím může Zákazník využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může Zákazník kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869 a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). Mimosoudní řešení sporu nevylučuje možnost Zákazníka obrátit se svým nárokem na civilní soud.
Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit Všeobecné obchodní podmínky, budou-li to vyžadovat potřeby Zákazníka nebo obchodní strategie prodávajícího. Prodávající zveřejní Všeobecné obchodní podmínky ve změněné podobě na svých webových stránkách. Vstupem do prodejny přijímá Zákazník Všeobecné obchodní podmínky v jejich aktuální podobě.
Zneužití „Služby“ je zakázáno, přičemž za zneužití je považováno zejména získání neoprávněného přístupu do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny, narušování možnosti užití „Služby“ jinému Zákazníkovi, odcizení zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití „Služby“ Zákazníkem si prodávající vyhrazuje právo zamezit takovému Zákazníkovi právo dalšího přístupu ke „Službě“, požadovat náhradu vzniklé škody a uložit pokutu ve výši 1 000 Kč.
Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává nezbytné osobní údaje kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dle zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Prohlášení o ochraně osobních údajů, které je neoddělitelnou součástí těchto podmínek a které je dostupné na webových stránkách prodávajícího. Za účelem ochrany majetku správce jako prodávajícího je služba monitorována kamerovým systémem prodávajícího se záznamem.
Zákazník užitím aplikace při vstupu do prodejny souhlasí, že za účelem zjištění totožnosti osoby odpovědné za škodu způsobenou v prodejně s bezobslužným režimem a uplatnění nároku na její náhradu má prodávající právo požádat ČSOB o osobní údaje Zákazníka potřebné k jeho identifikaci a kontaktování, a to: jméno, příjmení, adresu, popř. i e-mail a telefon. Tyto osobní údaje mohou být použity pouze k řešení provozních incidentů.
Právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem) týkající se kupní smlouvy se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími právními předpisy Prodávající je oprávněn prodejnu v době bezobslužného režimu kdykoliv ukončit; takovým ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv. Písemné oznámení o ukončení této „Služby“ je prodávající povinen zveřejnit na webových stránkách družstva.
Toto znění všeobecných obchodních podmínek je účinné ode dne 1. 8. 2024.