Chrástkovi s.r.o.
Zlechov 471, 687 10
IČ: 04430174, DIČ: CZ04430174
zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Brně, oddíl C 9894, Krajský soud v Brně (dále jen „prodávající“ nebo „Chrástkovi s.r.o.“)
Tyto Všeobecné obchodní podmínky stanovují pravidla vstupu zákazníka (dále jen „Uživatel“) do prodejny v době bezobslužného režimu a pravidla a postup pro využití této služby (dále jen „Služba“).
Modul bezobslužného režimu prodejny umožňuje využití vybraných prodejen v samoobslužném režimu mimo běžnou otevírací dobu pomocí QR kódu vygenerovaného v mobilní aplikaci CONTIO, mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB (dále jen „Aplikace“) nebo pomocí platební karty. Seznam prodejen umožňujících samoobslužný prodej prostřednictvím Aplikace je dostupný přímo v Aplikaci. Poskytovatelem Služby je firma Chrástkovi s.r.o., která tento bezobslužný prodej prostřednictvím QR kódu umožňuje.
Za účelem zjištění totožnosti osoby odpovědné za škodu způsobenou v prodejně s bezobslužným režimem a uplatnění nároku na její náhradu má Prodávající právo požádat ČSOB o osobní údaje Uživatele, který ke vstupu do prodejny využil Aplikaci, potřebné k jeho identifikaci a kontaktování, a to: jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon. Tyto osobní údaje mohou být použity pouze k řešení provozních incidentů nebo náhrady škody.
Ceny zboží jsou uvedeny na cenovkách, a to včetně DPH.
Zrušení nákupu lze provést na samoobslužné pokladně pomocí tlačítka „Potřebujete pomoct?“ a následným potvrzením položky „Zrušit nákup“.
Platbu kupní ceny lze uskutečnit pouze bezhotovostně.
V rámci nákupu zboží lze uplatnit věrnostní kartu, která povoluje vstup a po dobití kreditu i platbu nákupu.
V ceně zboží jsou zahrnuty nevratné obaly.
Vstupem do prodejny v bezobslužném režimu souhlasí Uživatel s následujícími pravidly:
V prodejně je zakázáno:
Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze reklamovat pouze v době obslužného režimu prodejny. Reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem, který je dostupný i na prodejně.
V případě sporu mezi kupujícím a prodávajícím může spotřebitel využít mimosoudního řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce. Více informací naleznete na stránkách www.coi.cz. Alternativní řešení sporu je možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/. Mimosoudní řešení sporu nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se na civilní soud.
Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit Všeobecné obchodní podmínky. Změněné podmínky budou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího. Vstupem do prodejny přijímá Uživatel podmínky v jejich aktuální podobě.
Zneužití Služby je zakázáno. Zneužitím se rozumí zejména neoprávněný přístup do prodejny, narušování užití Služby jiným uživatelem, krádež zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití Služby si prodávající vyhrazuje právo zamezit dalšímu přístupu k Službě, požadovat náhradu škody a uložit pokutu ve výši 1000 Kč.
Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb. Pro ochranu majetku je prodejna monitorována kamerovým systémem se záznamem. V případě škody způsobené v prodejně má prodávající právo požádat banku o osobní údaje spotřebitele potřebné k jeho identifikaci.
Právní vztahy mezi prodávajícím a spotřebitelem týkající se kupní smlouvy se řídí občanským zákoníkem a dalšími právními předpisy. Prodávající je oprávněn kdykoliv ukončit provoz prodejny v bezobslužném režimu. Tímto ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv.
Toto znění Všeobecných obchodních podmínek je účinné ode dne 7.2. 2025.