Všeobecné obchodní podmínky pro provoz prodejny v bezobslužném režimu Modul Obchod 24/7

KORUNA PB s.r.o.
Březnická 390, Příbram
IČ: 14798638 , DIČ: CZ14798638

(dále jen ”prodávající”)

I. Obsah

Provozní řád stanovuje pravidla pro vstup do prodejny v samoobslužném režimu 24/7 (dále jen “24/7”). Režim 24/7 umožňuje zákazníkovi vstup do prodejny mimo běžnou pracovní dobu prodejny. Vstup probíhá přes mobilní aplikace DoKapsy od ČSOB, která uživatele ověří a vygeneruje QR kód umožňující vstup (dále jen „uživatel“).

II. Podmínky využití služby

Služba je dostupná pouze za splnění všech technických podmínek, zejména se jedná o funkční elektřinu a internet. Využít službu může uživatel starší 18 let, který má bankovní identitu. Pro vstup do prodejny musí mít uživatel aplikaci DoKapsy od ČSOB. Vstupem do prodejny v režimu 24/7 souhlasí uživatel s tímto provozním řádem.

Uživatel je povinen počínat si při vstupu do prodejny a odchodu z prodejny tak, aby neumožnil vniknutí do prodejny cizí osobě. Pokud uživatel při vstupu do prodejny s jeho souhlasem doprovází další osoba, odpovídá uživatel za její chování a případné škody, které taková osoba způsobí prodávajícímu. Za účelem zjištění totožnosti osoby odpovědné za škodu způsobenou v prodejně s bezobslužným režimem a uplatnění nároku na její náhradu má prodávající právo požádat ČSOB o osobní údaje uživatele potřebné k jeho identifikaci a kontaktování, a to: jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon.

Tyto osobní údaje mohou být použity pouze k řešení provozních incidentů nebo náhrady škody. Uživatel bere na vědomí, že v bezobslužném režimu prodejny není možné zakoupit zboží vyžadující obsluhu personálem.

III. Cenové podmínky

Ceny zboží jsou uvedeny na cenovce u konkrétního zboží a jsou vždy včetně DPH.

IV. Placení zboží

Platbu za zboží je možné uskutečnit pouze prostřednictvím platební karty.

V. Vratné zálohové obaly

K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního zboží. Zálohované obaly je možné vrátit na prodejně pouze v běžné prodejní době s personálem.

VI. Reklamace

Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze uplatnit pouze v době obslužného režimu prodejny. Prodávající vyřídí reklamaci uživatele v souladu s ustanoveními Reklamačního řádu.

VII. Zneužití služby

Zneužití Služby je zakázáno, přičemž za zneužití je považováno zejména získání neoprávněného přístupu do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny, narušování možnosti užití služby jinému uživateli, odcizení zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití služby uživatelem si prodávající vyhrazuje právo zamezit takovému uživateli právo dalšího přístupu ke službě, požadovat náhradu vzniklé škody a uložit pokutu ve výši 2 000 Kč.

VIII. Ochrana osobní údajů a souhlas se zpracováním

Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává nezbytné osobní údaje kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dle zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Za účelem ochrany majetku správce jako prodávajícího je služba monitorována kamerovým systémem prodávajícího se záznamem.

IX. Změny provozní řádu a obchodních podmínek

Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit provozní řád a obchodní podmínky, budou-li to vyžadovat potřeby uživatele nebo obchodní strategie prodávajícího. Prodávající zveřejní provozní řád ve změněné podobě na svých webových stránkách. Vstupem do prodejny přijímá uživatel provozní řád a obchodní podmínky v jejich aktuální podobě.

X. Závěrečná ustanovením

Právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem) týkající se kupní smlouvy se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími právními předpisy Prodávající je oprávněn prodejnu v době bezobslužného režimu kdykoliv ukončit; takovým ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv.