COOP Hořovice, družstvo
sídlo: Palackého nám. 200, 268 40 Hořovice
IČ: 00031747
DIČ: CZ00031747
družstvo zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl DrXCIX, vložka 480, (dále též „prodávající“ nebo „družstvo“)
Všeobecné obchodní podmínky stanoví pravidla pro podmínky vstupu spotřebitele (zákazníka) na prodejnu v době bezobslužného režimu prodejny a pravidla a postup pro využití této služby (dále jen „služba“).
Modul Obchod 24/7 umožňuje využití vybraných prodejen v samoobslužném režimu mimo běžnou otevírací dobu pomocí QR kódu vygenerovaného v mobilní aplikaci DoKapsy od ČSOB nebo Contio (dále jen „Aplikace“).
Seznam prodejen je přímo dostupný v Aplikaci.
Poskytovatelem Služby je COOP Hořovice, družstvo, které bezobslužný prodej prostřednictvím QR kódu vygenerovaného v Aplikaci umožňuje.
Ceny zboží jsou uvedeny na cenovkách, přičemž všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Cena u zboží nabízeného v letákovém okně se může lišit od ceny v době provozu samoobslužné prodejny.
Zrušení nákupu lze provést přes tlačítko editace nákupu na samoobslužné pokladně.
Platbu kupní ceny lze uskutečnit prostřednictvím platební karty, elektronické stravenky.
K ceně zboží ve vratných zálohovaných obalech bude účtována i záloha za tento obal. Zálohované obaly je možné vrátit přímo na prodejně v běžné prodejní době s personálem i v době samoobslužného provozu prodejny.
Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží, lze uplatnit pouze v době obslužného režimu prodejny. Prodávající vyřídí reklamaci spotřebitele v souladu s ustanoveními Reklamačního řádu.
Prodávající tímto informuje spotřebitele o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb.
Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je k dispozici na www.adr.coi.cz
Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit Všeobecné obchodní podmínky, budou-li to vyžadovat potřeby spotřebitele nebo obchodní strategie prodávajícího. Nové všeobecné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách prodávajícího. Má se za to, že spotřebitel, který uskuteční nákup zboží poté, co změna obchodních podmínek nabyla účinnosti, s novými podmínkami souhlasí.
Zneužití služby je zakázáno, přičemž za zneužití je považováno zejména získání neoprávněného přístupu do prodejny v době bezobslužného režimu prodejny, narušování možnosti užití služby jinému spotřebiteli, odcizení zboží nebo poškození majetku prodávajícího. V případě zneužití služby spotřebitelem si prodávající vyhrazuje právo zamezit takovému spotřebiteli další přístup ke službě, přičemž spotřebitel je v takovém případě povinen uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 5.000 Kč za každé zneužití služby. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo prodávajícího požadovat na spotřebiteli náhradu vzniklé škody.
Za účelem realizace kupní smlouvy prodávající zpracovává nezbytné osobní údaje kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a dle zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Informacích o ochraně osobních údajů, které je součástí těchto podmínek a které jsou dostupné na webových stránkách družstva. Za účelem ochrany majetku správce jako prodávajícího je služba monitorována kamerovým systémem prodávajícího se záznamem.
Právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem) týkající se kupní smlouvy se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími právními předpisy Prodávající je oprávněn prodejnu v době bezobslužného režimu kdykoliv ukončit; takovým ukončením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran z uzavřených kupních smluv. Písemné oznámení o ukončení této služby je prodávající povinen zveřejnit na webových stránkách družstva.
Toto znění všeobecných obchodních podmínek je účinné ode dne 31. 7. 2023.